Identificarea operatorului
RuniEx, s.r.o., cu sediul social Azalková 7A, 900 27 Bernolákovo, Republica Slovacă, nr. ID: 53136896, înregistrată la Judecătoria Banská Bystrica, insert nr. 39260/S, sectiunea: Sro. Contact pentru tratarea problemelor legate de protecția și prelucrarea datelor cu caracter personal - telefon: +421 915 524 606, e-mail: ro@runiex.com
Informatii personale
Conform Legii 18/2018 Coll. privind protecția datelor cu caracter personal, datele cu caracter personal sunt definite ca: „Orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau o persoană fizică identificabilă care poate fi identificată direct sau indirect, în special pe baza unui identificator general aplicabil, un alt identificator precum numele , prenume, număr de identificare, date de localizare* sau identificator online, sau pe baza uneia sau mai multor caracteristici sau semne care constituie identitatea fizică, identitatea fiziologică, identitatea genetică, identitatea psihologică, identitatea mentală, identitatea economică, identitatea culturală sau identitatea socială" .
* Date de localizare - § 57 alin. 2 din Legea nr. 351/2011 Coll. privind comunicațiile electronice, astfel cum a fost modificat.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Declarăm că sistemele noastre sunt protejate împotriva utilizării abuzive a datelor cu caracter personal, toate datele cu caracter personal sunt considerate strict confidențiale și sunt prelucrate în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoane fizice în timpul prelucrării datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (denumit în continuare GDPR), care abrogă Directiva 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) și în conformitate cu Legea nr. 18/2018 Col. privind protecția datelor cu caracter personal, astfel cum a fost modificat.
Firma RuniEx, s.r.o. va prelucra (colecta, stoca și utiliza) datele personale furnizate într-un mod care este în conformitate cu Legea 18/2018 Coll. privind protecția datelor cu caracter personal. Ne vom strădui să păstrăm datele personale ale persoanelor vizate exacte și actualizate și nu le vom păstra mai mult decât este necesar. Operatorul este obligat să stocheze informații în conformitate cu legea, de exemplu informații necesare pentru impozitul pe venit și în scopuri de audit. Cât timp trebuie păstrate anumite tipuri de date cu caracter personal poate fi, de asemenea, guvernat de cerințe specifice sectorului de afaceri și de proceduri convenite. Datele personale pot fi stocate dincolo de perioadele specificate, de asemenea, în funcție de nevoile individuale ale afacerii.
Această Notificare de confidențialitate stabilește tipurile de date cu caracter personal pe care le colectăm, modurile în care folosim acele date, persoanele și entitățile cărora le partajăm datele și opțiunile pe care le aveți cu privire la utilizarea datelor de către compania noastră. Această notificare descrie, de asemenea, măsurile pe care le luăm pentru a proteja securitatea informațiilor. Mai jos sunt modalități prin care ne puteți contacta la:
a obținut acces la datele personale pe care ni le furnizați, a putut corecta, bloca sau șterge aceste date personale,
ar putea revoca orice consimțământ pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal pe care l-ați acordat anterior,
ne-ar putea anunța că nu mai doriți să primiți materiale de marketing și
ar putea cere orice este legat de procedurile de protecție a datelor dumneavoastră cu caracter personal.
Pentru a putea presta servicii de vânzări în magazin, trebuie să colectăm datele personale ale persoanelor afectate în scop de corespondență și facturare. În orice caz, ne angajăm să ne asigurăm că informațiile pe care le colectăm și le folosim sunt adecvate acestui scop și nu constituie o încălcare a vieții private a persoanelor vizate. In ceea ce priveste contactarea in scopuri de marketing, compania va contacta persoanele afectate pentru acordarea in continuare a prelucrarii datelor cu caracter personal, in cazul in care nu este un interes legitim. Firma RuniEx, s.r.o. colectează doar datele personale necesare în scopul procesării corecte a comenzii dumneavoastră în magazin și a vă informa cu privire la progresul acesteia. Acestea sunt următoarele date:
numele si prenumele comandantei
e-mailul comandantei
adresa de facturare a ordonatorului în scopul emiterii unui document fiscal
adresa de livrare a comandantului în scopul livrării comenzii
contact telefonic cu comandantul pentru nevoile de comunicare cu clientul din partea noastra si a livratorilor de comenzi
posibil număr de identificare, număr de TVA și număr de TVA în scopul eliberării unui document fiscal
Ulterior, procesăm toate celelalte comenzi ale părții care comandă.
Declarăm că la prelucrarea datelor cu caracter personal nu profilăm datele persoanelor afectate.
Temeiul legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal de către RuniEx, s.r.o. este necesar pentru îndeplinirea contractului de cumpărare de bunuri, adică pentru îndeplinirea obligațiilor legale.
Contactarea persoanelor afectate
Scopul nostru este să nu încălcăm confidențialitatea persoanelor vizate, iar în acest context ne angajăm să nu punem întrebări irelevante sau inutile. În plus, informații, pe care persoanele vizate le furnizează, fac obiectul unor măsuri și proceduri stricte pentru a minimiza riscul accesului sau dezvăluirii neautorizate.
Intermediarii care sunt destinatari ai datelor cu caracter personal
Putem transfera datele personale ale persoanelor afectate către terți care sunt conveniți contractual cu compania noastră în timpul cooperării cu dumneavoastră. Toți terții cu care putem partaja persoanele vizate sunt obligate să stocheze aceste date în siguranță și să le utilizeze exclusiv pentru a presta serviciul pe care îl furnizează persoanelor vizate în numele nostru. Atunci când intermediarii nu mai au nevoie de datele personale ale persoanelor afectate pentru a presta acest serviciu, aceștia procedează în continuare conform Legii 18/2018 Coll. Dacă este necesar să transferăm datele personale sensibile ale persoanelor afectate către un terț pentru prestarea serviciului, o vom face numai în condițiile obținerii consimțământului persoanelor afectate, cu excepția cazului în care există obligația de a proceda altfel. prin lege.
Lista intermediarilor noștri care sunt destinatari ai datelor cu caracter personal:
companie de contabilitate cu sediul în Republica Slovacă
companie de hosting cu sediul central si data center in Uniunea Europeana
firme de curierat si transport care asigura livrarea marfii:
Slovak Parcel Service s.r.o., Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, Republica Slovacă
Consimţământ
Dacă vă cerem date cu caracter personal sensibile, vă vom anunța întotdeauna în prealabil și vom preciza motivul și cum vor fi utilizate aceste date personale.
Drepturile clientului în calitate de persoană vizată
Ori de câte ori deținem sau procesăm datele personale ale unui client, clientul - persoana vizată - are următoarele drepturi:
Dreptul de acces – dreptul de a cere o copie a informațiilor pe care le deținem despre client.
Dreptul la rectificare – dreptul de a corecta datele pe care le deținem despre client care sunt inexacte sau incomplete.
Dreptul de a fi uitat – în anumite circumstanțe, un client poate solicita ca datele pe care le deținem despre el să fie șterse din evidențele noastre.
Dreptul de a restricționa prelucrarea – dacă se aplică anumite condiții pentru ca aceștia să aibă dreptul de a restricționa prelucrarea.
Dreptul la portabilitate – dreptul ca datele pe care le deținem despre client să fie transferate către o altă organizație.
Dreptul de a obiecta - dreptul de a se opune anumitor tipuri de prelucrare, cum ar fi marketingul direct.
Dreptul de a vă opune prelucrării automate, inclusiv profilării; de asemenea dreptul la efectele juridice ale prelucrării automate sau profilării.
Dreptul la control judiciar: în cazul în care Compania refuză cererea de drept de acces a unui client, vom oferi clientului un motiv. Clientul are dreptul de a se plânge așa cum este descris mai jos.
Persoana afectată își poate exercita aceste drepturi contactând RuniEx, s.r.o. după cum urmează:
în scris, prin trimiterea unei scrisori la adresa sediului social al societății,
electronic, prin trimiterea unui e-mail la adresa de e-mail menționată mai sus,
telefonic la numarul de mai sus.
Informații furnizate de noi persoanelor vizate
Datele de contact ale angajatului relevant pentru protecția datelor cu caracter personal.
Scopul prelucrării, precum și temeiul juridic al prelucrării.
În cazul în care prelucrarea se bazează pe interesele legitime ale organizației sau ale unei terțe părți, informații despre acele interese.
Categorii de date cu caracter personal colectate, stocate și prelucrate.
Destinatari sau categorii de destinatari cărora le sunt puse la dispoziție datele.
În cazul în care compania intenționează să transfere date cu caracter personal către o țară terță sau către o organizație internațională, informații despre modul în care asigură acest lucru. UE a aprobat trimiterea de date cu caracter personal către unele țări care îndeplinesc standardul minim de protecție a datelor cu caracter personal. În alte cazuri, compania va asigura implementarea unor măsuri specifice pentru securizarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.
Cât timp vor fi stocate datele.
Detalii privind drepturile persoanelor vizate la rectificare, ștergere, restricționare sau obiecție la prelucrare.
Informații privind dreptul persoanelor vizate de a-și retrage consimțământul în orice moment.
Cum să depuneți o plângere la o autoritate de supraveghere.
Dacă furnizarea datelor cu caracter personal este o cerință legală sau contractuală, sau o cerință necesară pentru încheierea unui contract, precum și dacă persoanele vizate sunt obligate să furnizeze date cu caracter personal și posibilele consecințe ale nefurnizării acestor date.
Sursa datelor cu caracter personal, dacă nu sunt colectate direct de la persoanele vizate.
Orice detalii și informații despre luarea automată a deciziilor, cum ar fi crearea de profiluri, și orice informații semnificative despre logica implicată, precum și semnificația și consecințele așteptate ale unei astfel de prelucrări.
Forme de act de identificare (ID) necesare persoanelor vizate pentru a-și dovedi identitatea în raport cu informațiile solicitate
Firma RuniEx, s.r.o. acceptă următoarele forme de identificare dacă sunt solicitate informații despre datele personale ale persoanelor vizate:
carte de identitate
pașaport
certificat de nastere
Perioada de arhivare (perioada de păstrare)
Compania va prelucra datele personale ale fiecărui client în magazin pe o perioadă de 10 ani de la ultima comandă în magazin.
e, cu excepția cazului în care clientul - persoana vizată - solicită ștergerea prematură a datelor sale personale. Datele cu caracter personal în scopul îndeplinirii impuse de lege (de exemplu, Legea contabilității, Legea privind taxa pe valoarea adăugată, Legea impozitului pe venit, Legea privind protecția consumatorilor, Legea arhivelor și registrelor etc.) sunt păstrate pe o perioadă în conformitate cu cu reglementările legale valabile ale Republicii Slovace și ale Uniunii Europene.
Suspiciunea de manipulare necorespunzătoare a datelor cu caracter personal
În cazul suspiciunii că societatea RuniEx, s.r.o. nu respecta legea, puteti, pe langa posibilitatile date de lege, sa contactati si persoana de contact a RuniEx, s.r.o. prin datele de contact menționate mai sus, care pot verifica procedura într-un caz specific și pot solicita imediat o remediere. Persoana afectată are dreptul de a înainta o propunere de deschidere a procedurii Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal al Republicii Slovace, dacă consideră că este direct afectată de drepturile sale stabilite în GDPR sau de reglementările legale relevante. .
Modificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal
După ce te-ai autentificat în magazin, ai posibilitatea de a afla ce date personale înregistrăm despre tine și poți modifica sau șterge aceste date. Vă rugăm să rețineți că datele de facturare din documentele fiscale emise nu pot fi șterse sau modificate din motive legale. Dacă doriți să anulați complet înregistrarea în magazin și nu ați efectuat încă nicio comandă, trebuie doar să trimiteți un e-mail la adresa de e-mail de contact de mai sus. Pentru modificări de date sau acces la datele dumneavoastră, vă rugăm să utilizați formularul nostru.